Your cart

Your shopping cart is empty!

Shipping & Returns

Αποστολή - Παράδοση Προϊόντων- Χρέωση αποστολής

Στο www.gloriapatisserie.gr προσπαθούμε καθημερινά για την άμεση εξυπηρέτηση των αναγκών σας και είναι προτεραιότητά μας η άμεση και σωστή παράδοση της παραγγελίας σας μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε. Κατά την καταχώρηση, αλλά και επεξεργασία της παραγγελίας σας, ενδέχεται να λάβετε αυτοματοποιημένα μηνύματα (email/sms/viber) που σας ενημερώνουν για την πορεία της παραγγελίας σας. 

Πού αποστέλλουμε : 

Για προϊόντα μακράς διάρκειας γίνονται αποστολές σε όλη την Ελλάδα και εκτός Ελλάδος κατόπιν συνεννόησης με την επιχείρησή μας με έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που ορίζονται στην ιστοσελίδα μας.

Για ευπαθή προϊόντα τούτα θα αποστέλλονται μόνο εντός νομού Ηρακλείου.

Για αποστολές στην Ελλάδα 

H παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται με την εταιρία ταχυμεταφορών ACS COURIER και εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης : i) αυθημερόν  (αναλόγως την ώρα αποστολής της παραγγελίας σας) ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα εντός Νομού  Ηρακλείου, ii)  2 εργάσιμες μέρες για υπόλοιπη Κρήτη και Ελλάδα iii) σε ειδικές περίπτωσης (πχ μεγάλες ποσότητες ή δυσπρόσιτες περιοχές)  καθώς και αποστολές εκτός Ελλάδος η αποστολή λαμβάνει χώρα κατόπιν συνεννόησης με την επιχείρησή μας.

Σημειώσατε ότι η επιχείρησή μας δεν ευθύνεται για την μη τήρηση των εκτιμώμενων χρόνων παράδοσης ή για καθυστερήσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα μας ή οφείλονται σε γεγονότα ανωτέρας βίας ή σε απουσία δική σας (ή του προσώπου στο οποίο απευθύνονται) από τον χώρο παράδοσης των προϊόντων. 

Επιπλέον παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής των προϊόντων από τον ίδιο τον πελάτη από τα φυσικά μας καταστήματα. 

Χρεώσεις 

Τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στο ποσό των 3 ευρώ .  Σε ορισμένα προϊόντα λόγω μεγάλου όγκου ή πολύ μεγάλης ποσότητας ή δυσπρόσιτης περιοχής τα μεταφορικά πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννόησης


Δικαιώματα σας ως Καταναλωτής

Καμία πρόβλεψη των παρόντων Όρων Χρήσης δεν επηρεάζει τα νόμιμα δικαιώματα σας ως καταναλωτή σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο. Η ευθύνη για τα προϊόντα μετατίθεται σε εσάς από τη στιγμή που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που ενεργεί κατ’ εντολή σας, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει την φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων. 

1. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 - Πολιτική επιστροφών

Η επιχείρησή μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο, ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά, προκειμένου να φθάσουν σε εσάς πάντα με ασφάλεια, φρέσκα και με την γνωστή ποιότητα που τα διακρίνει , χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Για τον λόγο αυτό σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους (είτε μέσω της μεταφορικής εταιρείας είτε κατά την παραλαβή τους από τα φυσικά μας καταστήματα- ζαχαροπλαστεία) . Μετά την αποχώρηση του μεταφορέα και σε κάθε περίπτωση την ανεπιφύλακτη παραλαβή του από εσάς (και κατά την παραλαβή από τα καταστήματα μας) υπαναχώρηση ή αντικατάσταση προϊόντων δεν θα μπορεί να λάβει χώρα. Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την επιχείρησή μας. Το ως άνω δικαίωμα υπαναχώρησης ή αντικατάστασης παρέχεται περιοριστικά στις κάτωθι περιπτώσεις: 1) όταν υπάρχει εμφανή οπτικά και ουσιώδη αλλοίωση ή παραβίαση της εξωτερικής συσκευασίας ή του εσωτερικού του λόγω της μεταφοράς ή 2) όταν εστάλη προς παραλαβή διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε και δεν επιθυμείτε την παραλαβή της παραγγελίας σας με διαφορετικό προϊόν. Στις ως άνω περιπτώσεις παρακαλούμε επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας, πριν την ανεπιφύλακτη παραλαβή του από εσάς και την αποχώρηση της μεταφορικής εταιρείας, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση, το νέο προϊόν θα σας σταλεί το συντομότερο δυνατόν, χωρίς οποιαδήποτε επιπρόσθετη επιβάρυνση.

Σε περίπτωση υπαναχώρησής σας, η επιστροφή των χρημάτων σας θα λάβει χώρα εντός 5 εργάσιμων εργάσιμης ημέρας, από την ενημέρωσή μας . Η επιστροφή του τιμήματος γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση. Σε περίπτωση που το τίμημα έχει χρεωθεί στην πιστωτική κάρτα του καταναλωτή, η ενάσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης επιφέρει ταυτόχρονα και την λύση της σχετικής τριμερούς σύμβασης ανάμεσα σε καταναλωτή – προμηθευτή και τράπεζα, χωρίς καταβολή αποζημίωσης. 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα της επιχείρησης μας και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό μας κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

Προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα

Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί

Προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία

Προϊοντα που κατασκευάσθηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα

Δικαίωμα υπαναχώρησης δεν υφίσταται τέλος στην περίπτωση που ενδεχομένως το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας


2. Υποβολή παραπόνων 

Για κάθε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εκπλήρωση της παραγγελίας ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο που αφορά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει το δικαίωμα, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παρουσίαση του προβλήματος να υποβάλλει παράπονο στην εταιρία, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας ή μέσω e-mail .

To παράπονο του καταναλωτή θα εξεταστεί άμεσα και η απάντηση θα του σταλεί από την εταιρία το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του, στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου. Κατά την εξέταση του παραπόνου, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την διευκρίνιση των περιστάσεων που δημιούργησαν το καταγγελλόμενο πρόβλημα. Σε αυτή την περίπτωση, ο καταναλωτής θα πρέπει να διευκολύνει παρέχοντας τις σχετικές πληροφορίες, για την διευθέτηση του ζητήματος.

Για κάθε περίπτωση που αφορά την λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, ο καταναλωτής, αποδεχόμενος τους παρόντες όρους χρήσης, έχει υποχρέωση να ακολουθήσει τη διαδικασία υποβολής παραπόνου πριν τυχόν επιλέξει την κίνηση νομικών διαδικασιών.


3. Επίλυση Διαφορών

Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία έχετε θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και για τον λόγο αυτό μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με email. Αν παρόλα αυτά δεν μπορούμε να επιλύσουμε το θέμα που έχετε και θεωρείτε ότι από τις μεταξύ μας συναλλαγές προσβάλετται κάποιο δικαίωμα σας, μπορείτε σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, να κάνετε χρήση της δυνατότητας ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) που είναι διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Εθνικό σημείο επαφής για την ΗΕΔ στην Ελλάδα έχει οριστεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας. Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή (synigoroskatanaloti.gr). Τα ανωτέρω δεν περιορίζουν σε τίποτα τα δικαιώματα που και εσείς και εμείς έχουμε να καταφύγουμε στα αρμόδια δικαστήρια.


Επικοινωνία με την εταιρεία

Ο επισκέπτης/χρήστης του διαδικτυακού τόπου σε περίπτωση που επιθυμεί κάποια διευκρίνιση ή πληροφορία αναφορικά με τους όρους της παρούσας, ή έχει κάποια διαφωνία ή απορία, μπορεί να επικοινωνήσει με την Εταιρεία μας:

 αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στο [email protected] ή 

στα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας μέσω της φόρμας για υποβολή ερωτήματος ή  

στην ταχυδρομική μας διέυθυνση : Λεωφ. Χρυσοστόμου αριθμ. 45, τκ  713 06